Followers

Sunday, February 15, 2009

ADA HIKMAHNYA DISEBALIK SESUATU

Salam ukhwah dan kasih sayang untuk semua anak cucu opah, saudara-mara opah tak kiralah orang Pas ke PKR atau Umno. Opah sebagai insan kerdil yang tak punya apa-apa kuasa pun kecuali berdoa pada Allah yang Maha Kuasa (Tuhan bagi semua kita yang berlainan parti) memohon ketenangan dan penyelesaian dengan cara paling baik.

Bila kita dalam nafsu amarah sangat takut kita dipengaruhi oleh sidia tu plak. Kalau kita tidak dapat berpuas hati sesama insan biarlah Allah yang menentukan siapa betul dan siapa salah. Tunggu..... dan lihat atau rasakan Allah itu Maha Adil Pengasih dan Penyayang dan jangan lupa Azabnya juga ...... Mudah-mudahan Allah selamatkan kita semua.

4 comments:

Myza Pesona said...

Betul tu Opah.Sesungguhnya, DIA yang maha mengetahui akan kebenaran di atas apa yang berlaku! Kita tunggu dan lihat sahaja nanti!

Unknown said...

salam opah,

lama tak update blog.. rindu pulak...

Insya Allah, kebenaran akan datang juga akhirnya..

Unknown said...

A'kum Opah,

Allah tidak akan jadikan sesuatu tanpa sebab dan pasti ada hikmahnya. Redho dan tawakkallah kepada Allah yang Maha Kuasa.

Opah said...

Salam Myza, kak yong dan En. Din sama-sama kita doakan yang terbaik sesungguhnya kita semua perlukan kedamaian dan kesatuan seluruh umat Islam seluruh dunia, macam manalah nak lawan musuh kita tu semua kalau kita sendiri pun tak bersatu di negeri yang sekecil ini.