Followers

Saturday, March 21, 2009

SALAM TAHNIAH

Salam untuk anak cucu opah dan sahabat handai yang dikasihi, mudah-mudahan anda di luar sana sentiasa sihat penuh rahmat dan hidayat dari Allah SWT.

Opah dah lama tak menulis walau ada jugalah niat nak menulis memandangkan problem dengan internet kat rumah. Sekarang dah ok. Biasalah manusia pun ada kala sihat dan ada kalanya sakit, apatah lagi dengan ciptaan manusia sendiri, Ada kekurangan dan ada kelebihan.

Opah ucapkan tanhiah pada sesiapa saja yang mempunyai anak yang telah mencapai kejayaan cemerlang atau sederhana dalam STPM dan SPM yang lepas, yang terbaca blog opah ni.Bagi yang mendapat keputusan kurang memuaskan, ini bukanlah sesuatu yang dah berakhir, peluang membaiki kesilapan masih ada. Berikan semangat bukan kutukan, anda lebih faham siapa anak anda yang sebenar.....Banyak bidang yang boleh diceburi asalkan bersesuaian dengan keputusan dan cita-cita mereka sendiri.

4 comments:

Unknown said...

salam opah..

betul betul betul.. kalo keputusna kurang cemerlang tak bermakna takde peluang utk berjaya.. byk peluang yg ada, spt ambil kemahiran di Pusat Giat Mara..

opah nanti ambil hadiah dari blog Catatan Ibu.

Unknown said...

Salam Opah.

Walau pun dah lama Opah tidak update blog ni, saya tetap harapkan Opah sihat dan gembira.

Opah said...

Salam Kakyong,terima kasih hadiah tu, insy. nanti opah ambil.

Opah said...

Salam En. Din, terima kasih, opah pun harap En. Din begitu juga.